REIKALINGA JŪSŲ PARAMA

Marijampolėje vyko Gavėnios rekolekcijos „Kryžiaus keliu link Velykų“

Kovo 22-23 dienomis Marijampolėje į Gavėnios rekolekcijas iš visos Vilkaviškio vyskupijos parapijų (ir ne tik) susirinkęs jaunimas kartu meldėsi, giedojo, adoravo, šventė Mišias, kūrė, gamino verbas, bendravo, žaidė, apmąstė Kryžiaus kelią, kalbėjo Rožinio maldą eidami procesijoje.

Rekolekcijos buvo skirtos apmąstyti Kristaus kančią ir pasiruošti šv. Velykų šventei. Jos prasidėjo penktadienio vakarą įdomiais ir visus įtraukiančiais susipažinimo žaidimais. Pabendravę, pasistiprinę skania vakariene jaunuoliai visi kartu keliavo piligriminėje procesijoje palei Šešupę Marijos miesto – Marijampolės gatvėmis, kalbėdami Rožinio maldą, apmąstydami kančios slėpinius, nešdami kryžių ir fakelus. Šventosios Šeimos sesutė Marija, kuri buvo visų rekolekcijų vadovė, paruošė gilius ir prasmingus Kristaus kančios apmąstymus. Jie skatino susikaupti ir mąstyti apie Jėzaus iš meilės mums išgyventą Kristaus kančią – mus atpirkusią ir išgelbėjusią. Vaikai ir jaunuoliai aktyviai įsijungė ir kaip vėliau liudijo, džiaugėsi mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus kančios apmąstymais.

Grįžę iš šios maldingos kelionės jaunuoliai galėjo „angelauti” – daryti gerus darbus vieni kitiems –ir ruoštis poilsiui.

Kovo 23 d., šeštadienis, antroji ir pagrindinė rekolekcijų diena prasidėjo ryto malda koplyčioje, kartu su tabernakulyje gyvenančiu ir visų mūsų nuolatos laukiančiu, mus labai mylinčiu Jėzumi, kuris ir buvo šių rekolekcijų centras. Kartu meldėmės visos Dievo vaikų šeimos – Bažnyčios, liturginių valandų rytmetinę maldą, šlovinome gerąjį, mus mylintį Dievą Tėvą psalmių žodžiais, apmąstėme Šv. Rašto eilutes.

Atsigaivinus ir sustiprėjus dvasiškai, visi kartu patraukėme žemyn, kur po trumpos maldos padėkoję Dievui už Jo dovanojamas gėrybes, susėdome valgyti skanių pusryčių, dalindamiesi vieni su kitais mintimis ir dėmesiu. Po pusryčių sekė trumpa pertraukėlė, po kurios sesė Marija visus pakvietė, pas Jėzų į koplyčią, kurioje kartu apmąstėme Kristaus kryžiaus kelią, prie kiekvienos stoties sustodami ir pagalvodami apie savo ir Jėzaus buvimą kartu įvairiose, kartais sunkiose mūsų gyvenimo situacijose ir aplinkybėse. Kryžiaus kelio stočių apmąstymai buvo unikalūs, gilūs, prasmingi, skatino susitelkti ir kartu išgyvenant savo ir Kristaus kryžiaus ir kančios patirtis, atiduoti jas Jėzui, kad perkeistų mūsų išgyvenimus į meilę, ramybę, džiaugsmą, malones ir palaiminimus.

Po Kryžiaus kelio prasidėjo labai „gavėniškas”, įdomus ir įtraukiantis verbų gaminimo užsiėmimas. Visi vaikai iš surinktų Dievo, gamtos ir pavasario sukurtų nuostabių augalų ir augalėlių kūrė savo unikalias verbas. Aktyviai dalyvavo visi su džiaugsmu įsitraukdami į šią nuostabią kūrybą. Dalis verbų paaukota Caritui. Padirbėjus ir sukūrus autentiškas verbas, vaikai ir jaunuoliai klausėsi Lino liudijimo apie gyvybiškai svarbią išpažinties reikšmę mūsų gyvenime. Tada gavę sąžinės sąskaitas kiekvienas asmeniškai ruošėsi susitikimui su gyvuoju Dievu, mūsų Gelbėtoju Jėzumi išpažinties sakramente.

Laukdami šios Gailestingumo šventės pavalgėme skanius pietus po kurių turėjome laiko „angelavimui” ir poilsiui. Tada šventėme, būdami kartu su Jėzumi, amžinai gyvu Švenčiausiame Sakramente, giedodami Jam, šlovindami, dėkodami, garbindami, atsiprašydami. Visi norintys turėjo galimybę patirti Dievo meilę eidami išpažinties sakramento, kurio klausė du jaunimui visada pasirengę padėti ir išklausyti kunigai – VVJC vadovas kunigas Vytautas Mazirskas ir kunigas Deividas Baumila. Kas norėjo turėjo galimybę dvasiniam pokalbiu su rekolekcijų vedėja sesute Marija.

Susitaikę su Jėzumi, dvasiškai atgimę, širdis ir sielas, mintis į Dievą kreipėme šventųjų Mišių aukoje, kurioje visi aktyviai dalyvavome Kristaus kančios istorijoje, kartu ją skaitydami, apmąstydami ir išgyvendami. Priėmę į savo širdis Eucharistijoje visada esantį gyvąjį Dievą, mūsų Gelbėtoją Jėzų Kristų su meile, džiaugsmu ir ramybe širdyse susirinkome į rekolekcijų aptarimą, kuriame dalinomės savo išgyvenimais, patirtimis, pasiūlymais. Po aptarimo džiaugėmės savo „angelų” dovanomis ir ėjome tvarkytis jaukių kambarių, kuriuose gyvenome šių nuostabių, širdis keitusių rekolekcijų metu.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

1 KOMENTARAS

REKOMENDUOJAME

Nijolės Sadūnaitės knyga
Patreon paramos skydelis
Paypal paramos skydelis
banko paramos skydelis
eyJhbGwiOiJiYW5rbyBwYXJhbW9zIHNreWRlbGlzIiwicG9ydHJhaXQiOiJ0YXB0aSBzYXZhbm9yaXUifQ==
eyJhbGwiOiJiYW5rbyBwYXJhbW9zIHNreWRlbGlzIiwicG9ydHJhaXQiOiJwcmFuZSJ9

NAUJAUSI

Būtume dėkingi, jei mus paremtumėte