Kunigas Edmundas Naujokaitis: homoseksualai yra ideologijos aukos, suklaidintos sielos, o ne priešininkai

ŠaltinisPRO PATRIA

Vykstant „Kaunas Pride“ eitynes tradicionalistai katalikai per feisbuko grupę „Katalikų Tradicija“ organizavo atsakomąją akciją – Atgailos Rožančių. Prieš maldą į apie dvidešimt joje dalyvavusių maldininkų kreipėsi kunigas Edmundas Naujokaitis, dirbantis Panemunėje įsikūrusiame Šv. Pijaus X brolijos priorate. Primename, kad ši brolija nėra kanoninėje vienybėje su Katalikų Bažnyčia. Pateikiame keletą reikšmingų kunigo kalbos ištraukų.

„Mūsų rožančiaus akcija yra religinė, mes niekaip nesusiję su senomis ar naujai besikuriančiomis politinėmis jėgomis. Pasisakome prieš bet kokį smurtą ar žodžiais reiškiamą neapykantą. Ši akcija šiandien yra vienintelis savivaldybėje registruotas teisėtas protesto susirinkimas. Planavome melstis prie Įgulos bažnyčios ar ant jos laiptų, bet negavome savivaldybės ir bažnyčios rektoriaus leidimo, taip pat nesuteiktas leidimas melstis ant Maironio ir Laisvės al. kampo, todėl susirinkome čia. Registravome susirinkimą 10-čiai asmenų.

Prisiminkime, kad mes visi turime teisingumo ir artimo meilės pareigų. Smurtas veiksmais, asmenis įžeidžiantys šūkiai būtų nusižengimas prieš teisingumą. Neapykanta, atmetimas, gero nedarymas būtų nusižengimai prieš artimo, o taip pat priešų meilę. Pykčio reiškimas rodo silpnumą, pasidavimą emocijoms – tai bematant išnaudoja priešininkas, norintis pasirodyti kaip puolama auka. Pykčio ir smurto provokavimas yra pagrindinė LGBT judėjimo strategija.“

Pykčio reiškimas rodo silpnumą, pasidavimą emocijoms.

„1968 m. prasidėjusi vad. „kultūrinė revoliucija“, kurios dalis yra LGBT judėjimas, siekia kultūros ir ją formuojančio žmonių mąstymo pakeitimo. Viena svarbiausių jos priemonių: viešųjų erdvių okupavimas (plg. Occupy Wall Street), viešas ir triukšmingas savo buvimo demonstravimas. „Kaunas pride“ – Kauno miesto kaip bendruomenės išprievartavimas, vykdant simbolinį smurtą viešoje erdvėje, centrinėje miesto alėjoje.

„Kaunas pride“ organizatoriai ir dalyviai elgiasi kaip okupantai. Jų siekiamas tikslas yra miestiečių valios priešintis palaužimas, kad visi nuleistų rankas ir sakytų: ką čia bepadarysi, šiaip ar taip tokie maršai vyksta visame pasaulyje, vyko Vilniuje, neišvengiamai atėjo ir į Kauną. Nepritariame, tyliai piktinamės, bet prieš vėją nepapūsi, tokia tendencija visame pasaulyje. Praėjo tas maršas, nieko čia labai neatsitiko, kaip ir anksčiau Vilniuje, gal geriau ignoruoti ir patylėti.

Deja, vienintelė priemonė prieš viešųjų erdvių okupavimą yra pasipriešinimas tam viešose erdvėse, irgi viešai, matomai ir girdimai. Ignoravimo ir nutylėjimo strategija jau seniai nebeveikia ir yra klaidinga. Taip pat neužtenka privačių maldų ar maldos kokioje kitoje vietoje, toli nuo šių eitynių. Privalome būti ir melstis būtent čia, ir tai daryti viešai! Vieša nuodėmė reikalauja viešos reparacijos, viešos atgailos ir Dievo atsiprašymo.

Šia savo akcija praktikuojame tikrą artimo meilę. Katekizme tarp 7 artimo meilės darbų sielai yra ir šie: 4. Pikta darantį sudrausti, 7. Melstis už gyvus ir mirusius. Garsiai sudraudžiame ir garsiai meldžiamės! Daugeliui tokių „pride“ akcijų dalyvių galima taikyti nukryžiuoto Jėzaus žodžius: „Tėve, atleisk jiems, nes jie nežino, ką daro“ (Lk 23, 34). Tėvai jiems neperdavė tikėjimo, mokykla – pagrindinių etinių principų, žiniasklaida ir populiarioji kultūra įpiršo jiems klaidingas idėjas. Tad jie yra ideologijos aukos, suklaidintos sielos, o ne priešininkai; turime stengtis juos gražiuoju atversti ir už juos melstis. Atvirkščiai, tokių akcijų rengėjai ir įkvėpėjai yra sąmoningi Dievo ir prigimtinės tvarkos priešai, tad visi katalikai privalo stengtis jiems užkirsti kelią moraliomis ir teisėtomis priemonėmis.“

„Reikia pabrėžti, kad didelė dalis LGBT judėjimo aktyvistų net nėra homoseksualūs asmenys – tai politiniai liberalai ar leftistai, pasinaudojantys homoseksualiais asmenimis ir jų emocijomis savo revoliucinėje kovoje prieš šeimą ir prigimtinę visuomenės tvarką bei bet kokią religiją. Žymus homoseksualas dainininkas Eltonas Johnas yra pasakęs: visos organizuotos religijos turėtų būti uždraustos, nes skatina neapykantą prieš gėjus (BBC, 2006 lapkričio 12 d.).

Panašiai neomarksistinis Black Lives Matter judėjimas JAV tik ciniškai pasinaudojo juodųjų amerikiečių socialinėmis problemomis politinei kovai prieš buvusį JAV prezidentą, bet nė kiek neprisidėjo prie jų realių problemų sprendimo. Pirmas dalykas, kurį turime sakyti mūsų besiklausantiems homoseksualams: atsargiai, jumis naudojasi politiniai aktyvistai, iš to jums nebus jokios naudos!“

Visa kunigo E. Naujokaičio kalba.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

23 KOMENTARAI

  1. Vienas ju kunigu neapsikentes mobingo isejo gyvena dzukijoje atskirai ikures savo namus, apie tai naujikaitis nutyli. LGBT ideologijos nepalaikau.

      • Ne pletkai, bet tiesa, pazistu jus gerai, nemanipuliuok, buvau ir Zaitzkofen’e. Galiu paskelbti to kunigo sveicaro pavarde ir adresa. Beje Tradicija prasideda ne 19 u amziumi, man patinka baroko laiku tradicija. Plastiko koloratkes nenesioju, tik medvilnes,
        Bracksiek & Hemmelskamp! Pirkau Gammarelli parduotuveje Romoje.

    • Ar tai yra pagrindinė Jus dominanti tema? Kunigas kalba visai ne apie tai. Jūs taip elgiatės sąmoningai, kad atitrauktumėte dėmesį?

      • Pasakius A reikia pasakyti ir B , ju tarpe daug betvarkes, ir geju, keistuoliu, beje viena kita ismete, kiti parankus. Esti ir isejusiu , “Gero Ganytojo” kunigai nuo ju taip pat atsiskyre, Smidbergeri nusalino, buvo namu perversmas. Pavardziu neminesiu.

        • Anonimui, rašiusiam „Anonimui“. O kaip jūsų komentaras apie vidiniu šitos organizacijos nesutarimus susijęs su tuo, ką sakė kun. Naujokaitis? Jūs Anonimui taip ir neatsakėte. Betvarkės, gėjų, keistuolių ir išmestų visur yra ir ne vien dėl neparankumo. Neišmesi – tai „žiūrėk, kas jų tarpe“, išmesi – tai jau „liko tik parankūs“. O be pletkų į klausimą atsakyti mokate?

          • Cia ne pletkai, bet tiesa ir karti, atsakiau ziurek B , LGBT nepalaikau, Naujokaitis ideologinis, siauru paziuru, vienos epochos, afrikos misionieriu dvasios, kas nera blogai, o tradicija prasideda nuo Sekminiu, Naojokaiciui reikia scenos, ir ju tera maza sauja, deja, kun Minderis ir tas ju pabugo, persigalvojo ir grizo i Vilniu, o vietos katalikai nenuejo su jais, bet pasiliko vienybeje su popieziaus primatu.

      • Pabėgo, išsimokslino Pijaus X bro sąskaita, gavo diakono šventimus, ir ..į Berlyną pas tėvą Goesche, ir jį paliko, atbėgo į Vilnių pas Bačkį, įsiteikė, gavo kun. šventimus, trumpai parapijoje ir į Rymą, po to gavo ir šiltą vietą Konferencijoje, Grušo kėdę.. svarbiausia mokėti įsiteikti.

  2. Šitą portalą lanko ne vienas pletkininkas kunigas, ekskunigas ar zakristijonas ir teršia komentarų skiltį savo familiarumu.
    Pritariu Kun. Naujokaičiui, kad tokiais paradais siekiama sukelti pyktį ir smurtą, kad būtų galima vaidinti puolamą auką.

  3. 1997 m. gruodžio 8 d. Kęstutis Smilgevičius davė pirmuosius įžadus Brolijoje ir tapo Brolijos nariu. 1998 02 08 jam suteikta pirmoji tonzūra – priklausymo dvasininkų luomui ženklas.

  4. K. Smilgevičiui šventimai buvo atidėti, ir netrukus jis pasitraukė iš Brolijos. (Diak.K. Smilgevičius tapo Berlyne Šv. Pilypo Nerio oratorijos nariu. Vėliau grįžo į Lietuvą, metus mokėsi Vilniaus seminarijoje, 2006 birželio 6 d. įšventintas kunigu ir buvo paskirtas vikaru Vilniaus arkikatedroje!

  5. Dėkojui Dievui už kunigą , už maldininkus ,kurie išėjo viešai melstis už Lietuva ir žmones. Šlovė Viešpačiui! Būkite palaiminti! 🙏🏻❤

ATSAKYTI

Įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

REKOMENDUOJAME

1.2% paramos skydelis
Patreon paramos skydelis
Patreon paramos skydelis
Paypal paramos skydelis
banko paramos skydelis
eyJhbGwiOiJiYW5rbyBwYXJhbW9zIHNreWRlbGlzIiwicG9ydHJhaXQiOiJ0YXB0aSBzYXZhbm9yaXUifQ==
eyJhbGwiOiJiYW5rbyBwYXJhbW9zIHNreWRlbGlzIiwicG9ydHJhaXQiOiJwcmFuZSJ9

PASIRAŠYK SVARBIAS DEKLARACIJAS

NAUJAUSI

Būtume dėkingi, jei mus paremtumėte
Laikmetis.lt naujienlaiškis