Prof. Andrius Macas. Metas kai nebereikia trisdešimties – užtenka dvidešimt

Prieš kurį laiką polemizuodamas dėl Sinodo rašiau, kad Katalikų Bažnyčia neserga klerikalizmu arba jai jis prikergiamas. Tuo nuoširdžiai tikiu ir toliau.

O, bet, tačiau. Visgi, Lietuvoje nutinka ir kitokių atvejų, kurie mums katalikams garbės nedaro. Būtų gerai nuo tokių vertelgų mūsų Bažnyčiai stačiai  – „atsižegnoti“.

Tai štai vienos labai rimtos parapijos klebonas (staiga neatsimenu kurios, bet kas nori – ras) negalvodamas „ženijasi“ tuos, „kurie save vadina kanCervatoriais“. Taip, taip tuos pačius, kuriems viskas yra taip „kaip reikia“, kurie kaip hidra ryja / pardavinėja save (pavyzdžiui, periferija atsižegnoja nuo centro ir dėl to periferijai nieko nebūna). Žodžiu, paaiškėja, kad X klebonas (staiga neatsimenu kuris) su „tais, kurie save vadina kanCervatoriais“ sudera už 20, net ne už 30.

Mano draugai, nepraktikuojantys, tačiau krikštyti ir turintys gerus, krikščioniškus giroskopus (giroskopas – prietaisas su laisva ašimi, visada išlaikantis pusiausvyrą ir skirtas nustatyti pusiausvyrai) sako, kad čia kažkas ne taip. Aš ginu ir sakau, kad čia kiršintojas jų lūpomis kalba. O, bet, tačiau. Vis sunkiau man įrodyti, kad su tais sidabriniais pas mus viskas tvarkoje.

Liūdna. Ne dėl merkantilinių pardavimų. Liūdna, kad periferija spekuliuoja dvasinėmis vertybėmis. Spekuliacija dvasinėmis – sostinės prerogatyva ir paprotinė teisė.

Kaip liūdna, kad vieni spekuliuoja su progresyviais, kiti spekuliuoja už „20“, net ne už „30“. Kas lieka?

Katakombos?

Žinote kas liūdniausia? Kad mes – visų pirma tai taikau sau – tikintieji apgaudinėjame tuo tikrai dorus netikinčiuosius turinčius instaliuotus krikščioniškus giroskopus. Ir vargas bus mums  – tai kartai.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

10 KOMENTARAI

  1. tikrai “sumazgyta”.. Tik kad aš puikiai suprantu – kodėl…Nes tą X kleboną gerai pažįstu, kiekvieną sekmadienį galvoje įjungiu “”neklausymą”, kai jis ima “homilijuoti”.. Kad mažiau susinervinčiau, mažiau svarstyčiau išėjusi iš bažnyčios… Ir mažiau jausčiau tą didžiulę atsakomybę prieš autoriaus taikliai įvardintus tikrai dorus netikinčiuosius turinčius instaliuotus krikščioniškus giroskopus. Ir vargas bus mums – tai kartai ir man asmeniškai

  2. kai žmogus pretenduoja į tiesos sakymą, tariasi atidengsiantis blogio įsikūnijimą ir tuo pačiu lieka krūmuose, neišdrįsdamas išlįsti ir ištarti to tiesos žodžio. Išvada viena – matyt tos tiesos čia ir nėra.

    • Deja, aš irgi nesugebėjau atmaizgyti to sumaizgyto minčių-ne-minčių mazgo. Tiesa, ne profesorė, bet gebėjimų skaityti ir suprasti lyg nepraradau. Visgi apie ką čia?

  3. draugai krikštyti, bet nepraktikuojantys. Reiškia dėl gerų krikščioniškų giroskopų iškyla klausimėlis ar tikrai jie jau tokie geri.

  4. kažkas profesoriui su atmintim negerai. Vis neatsimena kažko ir neatsimena. Gal reikėtų pasikartoti katekizmą, ką sako 8-tas Dievo įsakymas? Matyt ir tai pamiršo.

  5. Bažnyčioje mane labiausiai pribloškė, net prispaudė, nes buvo nelauktas, dalies dvasiškių tylus pritarimas fašizmui melo pandemijos metu, nieko nedarymas, tylėjimas, užsimerkimas ir nematymas žmonių prievartos ir diskriminacijos. Netgi basoms mamoms paprašius palaikymo, paramos vaikų prievartos metu, buvo nusisukta ir neištartas vaikų palaikymo žodis.
    Taip pat pribloškė popiežiaus veiksmai, kuomet Vatikane vakcinų prievarta buvo įgyvendinta vienoje iš pirmųjų šalių pasaulyje. Taip pat ir tolimesni popiežiaus veiksmai buvo nesuprantami – per Marijos radiją ir Vatikano žinias buvo transliuojami jo pasisakymai, moralinis spaudimas skiepytis. Atsisakymas patikėti akivaizdžiu melu ir skiepytis pavojingomis vakcinomis buvo prilyginamas nuodėmei.
    Taip pat nemaža dalis mūsų kunigų pritarė vakcinacijos prievartai, o kiti net aktyviai propagavo.
    Norom nenorom tenka prisiminti švč. Mergelės Marijos įspėjimus apsireiškimų Trevignano Romano miestelyje metu, kuriuose ji yra sakiusi apie besiverženčius pragaro dūmus į Šventąjį Sostą.
    Davosošvabomasonų įtakai išplitus visame pasaulyje, daugelyje valstybių, būtų naivu manyti, kad nuo šios šėtoniškos įtakos būtų visiškai apsaugota Bažnyčia. Klausimas yra tas, kiek giliai siekia ši įtaka. Ar ši įtaka apėmusi tiek giliai, kad būtų pajėgi suparalyžuoti Bažnyčios veikimą, ypač kritinėse situacijose, ar ši įtaka yra palyginti mažai reikšminga, nes daugelis Bažnyčioje yra dvasiškai atsparūs.
    Turime būti akylūs užmaskuotam davosomasoniškam veikimui.
    Yra didelė dalis kunigų, kurie taip vadinamos pandemijos metu nedviprasmiškai ir ne vieną kartą yra išreiškę savo nesutinkančią su fašizmu poziciją. Taip pat mūsų Bažnyčia aktyviai gina krikščioniškas vertybes, todėl būkime realūs optimistai, manydami, kad mūsų Bažnyčia tvirtai laikosi ir laikysis Šventajame Rašte apreikštų ir bendražmogiškų vertybių ir karštai, ugningai jas gins.

Komentuoti: Salsa Atšaukti atsakymą

Įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

REKOMENDUOJAME

Nijolės Sadūnaitės knyga
Patreon paramos skydelis
Patreon paramos skydelis
Patreon paramos skydelis
Patreon paramos skydelis
Paypal paramos skydelis
banko paramos skydelis
eyJhbGwiOiJiYW5rbyBwYXJhbW9zIHNreWRlbGlzIiwicG9ydHJhaXQiOiJ0YXB0aSBzYXZhbm9yaXUifQ==
eyJhbGwiOiJiYW5rbyBwYXJhbW9zIHNreWRlbGlzIiwicG9ydHJhaXQiOiJwcmFuZSJ9

NAUJAUSI

Būtume dėkingi, jei mus paremtumėte